Όχη – Φαράγγι Δημοσάρη – Καλλιανοί

Στις 8 Ιουνίου ξεκινήσαμε για την τελευταία εκδρομή της σχολής αρχαρίων του ΕΟΣ Αθηνών στο όρος Όχη. H διαδρομή ήταν νυχτερινή ανάβαση στην κορυφή της Όχης και την επόμενη μέρα διάσχιση μέσω του φαραγγιού του Δημοσάρη, έως την παραλία των Καλλιανών.

Ξεκίνημα γύρω στις 12:00 του Σαββάτου πρωί από το χωριό Μύλοι και πρώτη στάση στους Κυλίνδρους, το αρχαίο ρωμαϊκό λατομείο με τους ακατέργαστους κίονες

Στην ανάβαση για το καταφύγιο στην θέση Σταυρός βρεθήκαμε μπροστά στην κατασκευή ενός νέου δρόμου

Στις 04:00 μετά από σχεδόν 4 ώρες, φτάνουμε στο καταφύγιο της Όχης στα 1070μ. Η ανάβαση στην κορυφή ματαιώνεται γιατί ομίχλη αρχίζει και σκεπάζει την κορυφή

Πρωινό ξύπνημα και ξεκίνημα για την κορυφή

Μετά από μίας ώρας ανάβασης φτάνουμε στην κουφή της Όχης με το γνωστό Δρακόσπιτο, ένα προϊστορικό κτίσμα

Η θέα από την κορυφή της Όχης στα 1398μ ήταν φανταστική και έβλεπες μέχρι την Δίρφη
Panoramic

Στις 12:00 το μεσημέρι φτάνουμε στην “είσοδο” του φαραγγιού

όπου οι εικόνες μας ανταμείβουν από γλυπτά λαξεμένα από την φύση με πέτρα και δέντρα

μέχρι μικρούς καταρράκτες

και νεογνό κουκουβάγιας

σε κάποια στάση κάποιοι θαρραλέοι, βουτάνε και στο παγωμένο ποτάμι για να “δροσιστούν”

Φτάνουμε τελικά στον προορισμό μας στις 17:30 και νιώθουμε σαν τους στρατιώτες του Μ. Αλεξάνδρου, όταν είδαν την “Θάλατα” μετά από καιρό

Η τελευταία ευ όλης της ύλης συζήτηση. Βγήκαν τα φτυάρια αλλιώς

Βλέποντας την δύση από την παραλία των Καλλιανών και την δύση της σχολής αρχαρίων, φέρνεις στο νου σου όλες τις στιγμές που σε έδεσαν με αυτήν την ομάδα για ένα σχεδόν ολόκληρο χρόνο και νιώθεις ότι δεν θα είναι και η τελευταία δύση που θα δεις με αυτήν την ομάδα γιατί πολλές τέτοιες μέρες θα έρθουν στο μέλλον μαζί της